torstai 18. syyskuuta 2014

Uuren plokin avajaaset

Ny mä sen päätin. Alakaa pitää plokia. Sitä jo täs kysyttihinki, jotta eikö sulloo. Mä kun oon tuanne feispuukkihin pannu kaikkia töitäni. Oommä ennen pitänykki plokia, jottei tämoo mikää uus juttu, mutta kyllä mä siitä kysymyksestä sain sitte kimmokkehen, sen viimeeseen kimmokkehen.
Moon pohojalaanen ja puhun niin ku kiriootanki, suaraa ja murtehella. Koittakaa muunkiäliset (ihan hyviä ihimisiä teki ootta) saara selevää, ja jos että saa, niin kysykää sitte jotta mitähän tuaki taas meinas?
Tuas kysyttihin ku mä tätä plokia alakasin tekemähän, jotta "kelle kirjoitat blogia?" No mistä mä nyt viälä sitä tiärän kuka tätä lukoo, vai lukooko kukaa. Kivahan se ny olis jos joku lukis. Ja joskus vaikka vähä kommentooski jotaki. Mutta mä ny kumminki koitan panna tänne kaikenmaailman töitäni. Ja olis kiva osallistua joskus johonki haasteesihinki. Ny ku mä viälä kerkiän. (HAH!) Moon äitiyslomalla, niin ny mä voin viälä vähä keriitä. Kattotahan ny kuinka käyrähän.
Tervetulua seurahan!

1 kommentti:

  1. Hahaa, jotta tunnistin :) Kiva nähärä sua uuren blogin merkeis. kaikkia kivoja juttuja ookki jo ehtiny. Nähärähän :D

    VastaaPoista

Kiva ku kävit ja viälä kivee jos jätät puukstaavis! :)
Kiitos kommentiista!